dinsdag 18 december 2012

Tag: About me

Heb je een tweede naam?
Ja, degenen die mijn blog al een tijdje volgen weten het waarschijnlijk wel al, en ook als je naar de titel van mijn blog kijkt, vind je mijn tweede naam. Ik heet namelijk Romana Safiera.

Wat is je favoriete vak op school?
Eigenlijk heb ik twee favoriete vakken; namelijk Cultuur Orientatie en Cultureel Organiseren. Dat ik een culturele opleiding volg kun je nu wel merken. Bij Cultuur Orientatie verdiepen we ons in de cultuur, en dan voornamelijk cultuur uit Amsterdam, want daar studeer ik. Bij Cultureel Organiseren organiseren we vooral culturele activiteiten. (Momenteel zijn we bezig met het organiseren van een dans/muziek/theater/beeldende workshop voor basisschool leerlingen).

Wat is je favoriete drankje?
In de winter is dit warme chocolademelk, maar wat ik het hele jaar door drink is groene thee.

Wat is je favoriete liedje op dit moment?
Dat is momenteel Soul Sister Dance Revolution - The Ripper Ik schreef al eerder over Soul Sister Dance Revolution. Ik hoop ze weer snel live te zien.

Doe je aan een sport?
Hoewel ik dit wel heel graag wil doen omdat ik aan het afvallen ben, heb ik momenteel helaas geen geld voor een sportschool. Ik zou graag Zumba willen volgen.

Favoriete boek?
Momenteel lees ik in het laatste boek van de Harry Potter reeks.

Favoriete kleur?
Bordeaux rood.


Favoriete dier?
Dat zijn de dieren die bij mijn ouders thuis wonen, en die ik ontzettend mis sinds ik op mezelf woon. Ik heb een bruine Newfoundlander, Isabella, een oranje kater Sneeuwitje en sinds kort een zwarte kitten Alex.

Ben je afgestuurd op de middelbare school?
Ja, ik ben twee jaar geleden afgestudeerd op de middelbare school. Vorig jaar heb ik een jaartje vrij genomen en sinds september studeer ik aan het MBO in Amsterdam.

Ben je ooit het land uit geweest?
Vroeger ben ik met mijn ouders op vakantie geweest naar Frankrijk, zo'n vijf jaar geleden met een vriendin en haar familie naar de Ardennen en vorig jaar mei met vriendinnen naar Parijs.

Spreek je een andere taal?
Oui, ik spreek Nederlands (duh!), Duits, Engels, Frans en momenteel ben ik bezig met het leren van Spaans.

Wat is je favoriete winkel?
Momenteel is dat toch echt wel de Primark.

Ga je graag naar school?
Ja, sinds ik mijn droomopleiding volg ga ik maar al te graag naar school.

Favoriete tv show?
Dat is toch echt wel Bondi Rescue, wat volgens mij momenteel niet meer op de Nederlandse televisie te zien is. Het gaat over de strandwachten van het Australische Bondi Beach.

1 opmerking:

  1. Chocolade melk en groene thee! Heerlijk! Spaans zou ik ook heel graag willen leren. Mijn beste vriendin woont nu namelijk in Spanje en het is echt een mooi land/mooie taal! xliefs

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.