woensdag 30 januari 2013

Bad habit: nagelbijten

Ik heb heel veel gewoontes die ik doe, meestal zijn het dingen die ik niet eens door heb, maar die de mensen om me heen juist opmerken. Eigenlijk heb ik heel veel goede gewoontes, maar ook een aantal slechte waar ik minder trots op ben. Zoals nagelbijten. Ik ben al jaren verslaafd aan nagelbijten en ik kan me de tijd dat ik mooie, verzorgde nagels had niet eens meer herinneren. Slecht he? Ik bijt op mijn nagels wanneer ik me verveel of zenuwachtig ben, maar meestal heb ik het niet eens door. Omdat ik dit zo'n slechte gewoonte vind van mezelf, ga ik mijn uiterste best doen om niet meer op mijn nagels te bijten. Zodat mijn nagels er mooi en verzorgd uit zien. Best wel handig voor als ik stage ga lopen bij Amsterdam RAI dit schooljaar. Heb jij een slechte gewoonte?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.