donderdag 31 januari 2013

Januari in foto's

De eerste maand van het nieuwe jaar is alweer voorbij! In januari heb ik veel dingen gedaan, vooral gegeten en genoten van al het kleins, maar ook stageplekken bezoeken waar de tweedejaars van mijn opleiding momenteel stage lopen.
001// De broodjes rookworst waren in de aanbieding bij de Lidl. Dit is een typisch jeugd sentiment voor me, want dit at ik vroeg ook altijd. 002&003// Bij de Xenos heb je deze aparte chipjes, met de smaken Chicken Spicy en Pizza Cheese. 004// Een H&M giftcard!
005//Na twee weken lang bij mijn vriend geweest te zijn in de kerstvakantie, ging ik op de zondag avond weer terug naar mijn huisje. Prachtige zonsondergang. 006// Mijn eBay bestelling kwam binnen! 007// Kerstkaartje van mijn vader en zusje. 008// Wreck This Journal van Kaya.
009//Beeldend is een typisch vak waar je je creativiteit lost kunt laten, zelfs wanneer je je dood verveelt. 010// Wachten op Schiphol. 011// De blikjes energy waren in de aanbieding, 10 blikjes voor twee euro. Wieke kocht even in. 012// Doei Nederland!
013// Het gat in mijn bordeaux rode All Stars bleef maar groeien. 014// Minsey genoot van het zonnetje in de vensterbank. 015// Mijn haar in zonlicht. 016// Het was ijskoud buiten, dus ik ging goed ingepakt naar buiten, 's nachts.
017// Loempia! 018// Wakker worden in bed naast mijn liefje. 019// Volgende week vrijdag geef ik een workshop over tattoo's aan basisschool leerlingen in Amsterdam Bijlmer, dus de voorbereiding is in volle gang! 020// SNEEUW!
021// Na twee maanden wachten kwam ook eindelijk deze ring binnen. 022// Wachten op de bus, in de sneeuw. 023// Sneeuwpop. 024// En weer bezig met het voorbereiden van de workshop, met Dr. Pepper.
025// Uitzicht vanuit het klaslokal. 026// Bondi Rescue terug kijken op mijn laptop. 027// Na maanden kocht ik weer eens een kaartje voor de trein. Voor de open dag van school. 028// Overheerlijke smoothie van Healthy People!
029// Playstation spelletjes spelen in bed met liefje. 030// Koffie en een koekje. 031// Koffie en sneeuw. 032// Nieuw drankje ontdekt: Mountain Dew cherry.
033// Deze maand kocht ik nieuwe All Stars voor maar 40 euro! Hier nam ik mijn baby's voor het eerst mee naar buiten. 034// Onduidelijke foto, maar ik had mijn vinger gesneden aan kauwgom papier. 035// Spetter sliep bij ons in bed. 036// Koffie en een banaan.
037// De eenden hebben ontzettende honger in de winter. 038// Je kan het niet goed zien, maar dit is een 1,5 liter fles bier. 039// Ontbijtje op bed. 040// Eerste strandbezoek van 2013!
041// Gooimeer. 042// Ik ging op mijn vrije dag weer eens naar mijn ouders, op de heenweg las ik Harry Potter. 043// En op de heenweg dronk ik cassis energy van de Lidl. 044// Van mijn vader kreeg ik een blender en waterkoker cadeau, dus ik maakte mijn eerste smoothie ooit. Super lekker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.