donderdag 24 januari 2013

Tag: get to know me better

Jullie kennen me ondertussen wel al redelijk, maar het kan altijd beter. Daarom post ik weer een persoonlijke tag. Willen jullie nog wat feitjes weten? Lees dan vooral verder.

Geboortejaar: 1994.

Hoe lang ben je? Ongeveer 1,75 m.

Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd? Dat mijn vriend super schattig is als hij slaapt, en dat ik daar graag naar kijk.

Waar ben je op dit moment? In het huis van mijn vriend, in zijn overheerlijke bed.

Single/relatie? Relatie, alweer bijna 2,5 jaar!

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: Moeilijk. Ik ben iemand die soms de bomen door het bos niet meer ziet, maar sinds kort de kracht heeft om door te zetten.

Guy-/girlcrush: Robert Pattinson en Rupert Grint. Hmpf. Marry me.

Wat zou je op dit moment graag willen? Noorderslag/Eurosonic in Groningen bezoeken, en de loterij winnen. Zodat ik kan emigreren naar een warm land.
Wat is je doel van het leven? Zoveel mogelijk genieten van alles en het niet laten verpesten door verkeerde mensen die wel eens op mijn pad komen. Ik mag ook van al het moois om me heen genieten vind ik, dat wordt tijd.

Waar ben je bang voor? Ik ben bang dat de mensen die ik lief heb me verlaten, ook al zou ik geen idee hebben waarom ze dat zouden doen.

Heb je je rijbewijs? Not yet, eerst sparen voor mijn opleiding, en daarna sparen voor mijn rijbewijs.

Nagellak of lipstick? Lipstick, for sure! Ik ben verslaafd aan nagelbijten, dus nagellak staat me gewoon niet.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar? De lente en zomer, lekker picnicken op het strand met de liefste mensen om me heen en festivals bezoeken.

Wil je ooit gaan trouwen? Ik vind trouwen niet zo heel belangrijk, zolang ik maar samen kan zijn met de liefde van mijn leven.

Ben je een healthy-freak? Not really, ik denk wel aan mijn gezondheid en aan gezond eten omdat ik aan het afvallen ben, maar ik ben niet een healthy-freak.
Wat voor kleur haar/lengte heb je? Mijn haar is momenteel rood en valt tot net over mijn schouders.

Welke kleding en/of make-up item wil je op dit moment heel graag? Een velvet rokje en een skaterrokje.

Heb je tattoos/piercings? Ik heb een tattoo, maar ik wil er zeker meer, en ik heb oorbellen. Maar als ik er de ballen voor had, dan had ik ondertussen ook een lippiercing, neuspiercing en een helix.

Draag je een bril? Nee, maar het wordt wel eens tijd dat ik mijn ogen laat testen.

Wat is jouw perfecte pizza? Ik houd van pizza's met veel toppings, maar mijn all time favorite is een cheese onion pizza.

Wat is je favoriete eten/drinken? Als het niet zo'n caloriebom was, at ik best wel vaak kapsalon, het is zo verschrikkelijk lekker! Verder drink ik altijd water, maar dat klinkt best wel saai om als favoriete drinken te gebruiken, dus ik kies voor rosebier.

Wat is je favoriete parfum? Fame van Lady Gaga.

Wat is het laatste wat je kocht? Een kilo mandarijnen voor een euro bij de C1000 en avondeten.
Wat deed je vanochtend om 08:00? Slapen.

Favoriete ijsje? Ik lust geen ijs, mijn tanden zijn daar te gevoelig voor.

Ben je een hevige slaper, of sta je vroeg op? Een mix van beide I guess.

Wat zijn je plannen voor 2013? Zoveel mogelijk genieten van alles en sparen voor mijn opleiding.

Ben je een ochtend of een avond persoon? Een avond/nacht persoon.

Ben je geordend of rommelig? Als je mijn kamer binnen stapt denk je waarschijnlijk dat ik een ontzettende rommelkont ben, maar dat brengt mij juist orde en gek genoeg ook rust.

Wat wil je op dit moment heel graag zien? Een concert.

Wat verwacht je in 10 jaar bereikt te hebben? Samen wonen met mijn vriend en dat we nog steeds ontzettend gelukkig zijn, en mijn droombaan hebben bij de Melkweg of Paradiso.
Wie mis je op dit moment? Mijn huisdieren.

Ben je verlegen? Ja, ook al kom ik meestal niet zo over.

Heb je een accent? Nee volgens mij niet, ik kom uit een boerendorpje dus ik verwachtte altijd van wel. Nu studeer ik in Amsterdam, maar iedereen zegt dat ik geen accent heb.

Heb je broers/zussen, hoe oud? Een zusje van 15 jaar.

Hoe ziet jouw gemiddelde dag eruit? Slapen, reizen, school, mandarijnen eten, dat soort dingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.