donderdag 24 januari 2013

Dagje Zaandam met Wieke

Vandaag was ik een dagje vrij en gingen Wieke en ik naar Zaandam. Ons plan was eerst om naar de Albert Cuypmarkt te gaan in Amsterdam, maar daar vonden we het te koud voor. Het was een erg gezellige en vooral geslaagde dag vol winkelplezier. Hieronder vind je mijn aanwinsten.
Afgelopen zomer wou ik dit shirt van Guns n Roses al kopen, maar toen kocht m'n zusje 'm en deelden we het shirt. Maar aangezien ik nu op mezelf woon, kan dit nu niet meer. Dus kocht ik het shirt zelf, voor maar 10 euro van de Primark.

Ook de broek die je op deze foto ziet is nieuw. Het is een ombre skinny jeans uit de sale van de New Yorker. Deze broek was echt een koopje, want hij was afgeprijst van 39,95 naar 9,95!
I love the Rolling Stones! Bij de Primark zag ik deze tussen alle andere tassen hangen en ik was op slag verliefd. Het is een stevige shopper en was maar 4 euro.
Mijn liefde voor blouses begint weer terug te komen, daarom nam ik deze warme flanellen blouse mee bij de New Yorker voor 4,95.
Hier hoef ik natuurlijk niet veel over te zeggen. Altijd als ik naar de Primark ga, neem ik deze cleansing wipes mee. Ze verzorgen mijn huid erg goed en zijn maar 1,50 voor twee pakken.
Ik was al heel lang op zoek naar zo'n vest, een vest wat van de vrouwenafdeling komt. Bij de H&M hangen ze voor 20 euro, maar ik vind de mouwen altijd iets te strak zitten. Bij de Primark kwam ik deze bordeaux rode tegen voor maar 10 euro. En er zit fleece aan de binnenkant, dus het vest is ook nog eens lekker warm.
Last but not least, MY NEW BABIES!!! Wieke wou een nieuw paar schoenen kopen en kwamen uiteindelijk uit bij de Sneakers. Daar waren heel veel shoenen in de uitverkoop, waaronder deze liefjes. Ik heb vroeger precies zo'n kleur gehad. Deze schoenen heb ik dankzij mijn allerliefste vriendje kunnen kopen, want toen ik hem de prijs vertelde, maakte hij gelijk geld over zodat ik ze kon kopen. Deze liefjes waren afgeprijst van 64,95 naar 40 euro!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.