dinsdag 19 februari 2013

Battle: Coca Cola Vanille vs. Vanille Zero

Een half jaar lang heb ik elke schooldag langs Schiphol gereisd. Op Schiphol heb je een Amerikaanse supermarkt, en elke keer wanneer ik daar langs liep riep de winkel mijn naam. Op een dag liep ik hier toch maar binnen en vond ik blikjes Coca Cola Vanille voor 2 euro. Verderop in de koeling stonden nog meer blikjes Coca Cola Vanille, maar dan de Zero variant en ook nog eens voor 1,60 euro. Vandaag ga ik deze twee smaken met elkaar laten battelen, zit er nou echt zoveel verschil tussen de normale en de Zero versie? Je bent nu vast heel nieuwschierig geworden, dus lees mee.

Ik vind dat er totaal geen verschil zit tussen de normale en de Zero versie. Het blikje Coca Cola Vanille Zero beloofd dat er geen calorieen in zitten en alleen maar natuurlijke suikers. Als ik normale cola drink (zonder vanille smaak), dan merk ik toch echt wel het verschil tussen de cola met alle chemische troep er in en de cola zonder calorieen en suikers. (Dan vind ik dus de cola met chemische troep lekkerder.) Maar bij de Coca Cola Vanille variant zit er totaal geen verschil tussen, alles smaakt precies hetzelfde. Elk slokje maar weer. Voortaan koop ik dus gewoon de Zero variant om 40 cent per blikje goedkoper uit te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.