dinsdag 19 februari 2013

Personal - Zucht, piercings

Ik wil een helix piercing. There, I said it. Ik heb tot zo'n twee maanden geleden altijd gezegd dat ik totaal geen piercing meisje ben, nee ik hou alleen maar van tattoo's. Totdat mijn interesse in piercings uit het niets begon te groeien. Wat ik niet snap, want ik ben als de dood voor piercings. Niet voor een piercing zelf, maar voor de naald en het laten zetten. Ik ben bang dat ik flauwval, of dat het laten zetten onwijs veel pijn gaat doen. ''Maar je hebt toch een tattoo?'', hoor ik jullie nu denken, en ja die heb ik inderdaad. ''Deed die dan geen pijn?'' Nee, ik vond mijn tattoo juist totaal geen pijn doen. Ik vond het gevoel van de naald in mijn huid juist super lekker. Dit klinkt raar, inderdaad. ''Maar waarom wil je dan ineens een helix?'' Zomaar uit het niets vond ik een helix piercing er toch wel heel mooi uit zien. En een aantal van mijn vrienden, en zusje, hebben er een en nu wil ik er ook een.

Nu ben ik na mijn gebrabbel eigenlijk wel benieuwd hoe jullie over piercings en tattoo's denken. En heb jij een helix piercing? Vertel mij dan alsjeblieft je verhaal, deed het pijn? Hoe lang duurde het voordat het echt genezen was? En ook belangrijk, hoe duur was het?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.