zondag 3 februari 2013

Kruidvat gezichtsmasker review

De zondag avond is een typisch avondje dat mijn vriend en ik in bed liggen en tv kijken en verder niet veel inspannende dingen doen. Afgelopen zondag besloten mijn vriend en ik om eindelijk eens dat ene gezichtsmaskertje te gebruiken die al een poosje in zijn kast ligt. Maar wat vind ik nu van dit masker? Hier volgt een review.
Het gaat om een masker van Kruidvat huismerk met een heerlijk zoete aardbeiengeur, en om het helemaal af te maken is het masker ook nog eens zachtroze. Het masker is dermatologisch goed gekeurd en beloofd je huid te ontspannen en te verzachten. Je moet het masker op een gewassen huid aanbrengen en het tien minuten in laten trekken. Normaal worden maskers bij mij binnen tien minuten al keihard (en dat vind ik vervelend), maar bij deze viel het gelukkig mee.

Na het masker tien minuten te hebben laten ingetrokken, waste ik het voorzichtig van mijn huid af en depte mijn huid droog met een zachte handdoek. Ik merkte gelijk al dat de beloftes over dit maskertje waar waren; mijn huid was inderdaad ontspannen en een stuk zachter. Kortom, ik ben zeer te spreken over dit masker en ga het zeker vaker gebruiken! Ik weet helaas niet meer precies hoe duur dit was, maar volgens mij was het rond de euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.