donderdag 7 maart 2013

Daily blog routine

Ik begin mijn dag bijna altijd met het checken van een aantal blogs, my daily blog routine dus. Kijk je mee naar een aantal van mijn favoriete blogs?
87398048988287299_uaulhzlg_f_large

1 - Nicole @ Cocogold
De blog van Nicole volg ik al een poosje, en ik schrijf ook brieven met haar. Ik vind haar blog leuk om te lezen en altijd lekker persoonlijk. Wat ik ook leuk vind is dat ze steeds meer succes krijgt met haar blog. Zo mag ze af en toe bijvoorbeeld een leuk event bezoeken.

2 - Josephine @ Oohlarouge
De blog van Josephine vind ik zo leuk vanwege haar prachtige outfit foto's. Ze neemt echt de moeite om mooie foto's te maken en dat vind ik prettig om te zien. Ook heeft Josephine een geweldige kledingstijl en ben ik stiekem wel benieuwd naar de inhoud van haar kledingkast.

3 - Vera @ Veracamilla
Vera's blog bezoek ik al jaren, eigenlijk al bijna vanaf het begin dat ze begon met haar site. Ze heeft een prettige schrijfstijl en maakt prachtige foto's. En geef nou toe, wie wilt nou niet zo'n succes met haar blog als Vera?

4 - Esmay @ a la Esmay
Ik bezoek de blog van Esmay nog niet zo heel lang, maar ik vind haar blog zeker heel leuk. Als je haar blog nog niet kent moet je zeker eens een kijkje nemen want dat is het waard. Wat ik ook zo leuk vind is dat ze wekelijks een fotoverslagje laat zien van wat ze die week gedaan heeft. (Ja, ik hou van fotoverslagen haha). En ze is een mede readhead!

1 opmerking:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.