dinsdag 5 maart 2013

#movingwithrozen fotoverslag

Vorige week woensdag vertelde ik jullie nog dat jullie mij konden volgen op Instagram tijdens mijn verhuizing. Nu kan ik eerlijk vertellen dat ik vind dat ik hier best wel weinig aan gedacht heb omdat ik het heel druk had met verhuizen, maar er staan toch zo'n zes foto's online. Ondertussen ben ik al fijn genesteld in Hilversum en heb ik het hier erg naar mijn zin. Binnenkort maak ik een roomtour in foto's voor jullie, dus houd mijn blog in de gaten!
01 // De dag begon redelijk vroeg. Mijn wekker zou om half tien gaan, maar ik was rond acht uur 's ochtends al klaarwakker.. Dus ik kocht maar een paar verse croissantjes bij de Lidl als ontbijt.

02 // Toen mijn vader om elf uur was aangekomen in Alphen a/d Rijn, was het busje opeens kapot. De achterdeur van de kofferbak ging niet meer open, terwijl het van het slot was. Het ging zelfs niet open met grof geweld, schroevendraaiers of een koevoet. Daarom reden we maar naar een Peugeot dealer, die het probleem gratis voor ons oploste.

03 // Nadat het probleem met de achterdeur was opgelost konden alle spullen ingeladen worden.

04 // Op de snelweg richting de Ikea en Hilversum.

05 // De kamer toen het nog redelijk leeg was.

06 // De kamer met al mijn spullen er in. Ondertussen is de kamer helemaal af en nog knusser geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.