zondag 31 maart 2013

Deze week...

... verfde ik mijn haar weer eens na twee maanden, ditmaal verfde ik het voor het eerst met Directions haarverf.
... bezocht ik de voorstelling 'Staal' in theater de Krakeling te Amsterdam.
... ging ik desondanks de kou picknicken in het Vondelpark met Wieke en wijn.
... nam ik een bezoek aan het Fort van de Demoncratie in Utrecht tijdens burgerschap op school.
... richtte ik met een aantal klasgenoten een politieke partij op, ook onder het nom van burgerschap.
... bezocht ik na maanden mijn ouders weer eens.
... vierde ik de verjaardag van de peetoom van mijn vriend, met mijn schoonfamilie.
... ging ik met mijn schoonfamilie uit eten bij het restaurant Chinese Palace in Heemstede.
... vierde ik voor het eerst ''echt'' Pasen met onder andere een enorm paasontbijt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.