zaterdag 2 maart 2013

Februari in foto's

01 - Ik was backstage in een theater. 02 - Ik gaf een workshop stop motion aan mijn klas. 03 - Muziekles. 04 - Party donut!
05 - Een vriendin vind het leuk om op sinaasappels te tekenen. 06 - Haar verven! 07 - Het is weer gaan sneeuwen.. 08 - Gezond ontbijtje op bed.
09 - Sinds deze maand is mijn liefde voor kiwi's weer terug. 10 - Koffie! 11 - Mijn haar is weer mooi rood. 12 - Doei haar!
13 - Kiwi's eten in de trein onderweg naar school. 14 - Avondeten koken. 15 - Double finger ring van eBay. 16 - Dr. Pepper op school.
17 - Wachten op de veerpont aan het IJ. 18 - Aardbeien body butter die ik voor Valentijn aan mijn vriend gaf. 19 - Spetter gaf ons ook wat liefde. 20 - We maakten een boswandeling in de voorjaarsvakantie.
21 - Een beetje heel erg ongezond, maar kapsalon! 22 - De zon scheen. 23 - Ik kocht wat leuks voor mezelf omdat ik weer wat was afgevallen. 24 - Old skool!
25 - Ik kocht een nieuwe dag- en nachtcreme bij de Kruidvat. 26 - En ook wat rozenwater. 27 - Als Valentijnscadeau mocht ik een helix laten zetten van mijn vriend, hier is 'ie ontstoken. 28 - Aardbeien in de aanbieding bij de Lidl!
29 - Wachten op de metro op Amsterdam Zuid. 30 - Omdat de aardbeien in de aanbieding waren kocht ik een kilo. 31 - Zucht, rekenen op de vroege morgen.. 32 - Guilty pleasure, Coca Cola Vanille!

1 opmerking:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.