woensdag 13 maart 2013

Social Media junk

Social Media, je noemt een site en ik heb er waarschijnlijk een account op. Het is back in the days allemaal begonnen op Myspace, kennen jullie Myspace nog? Via Myspace heb ik een aantal Engelse vrienden ontmoet die in een band speelden. Het bijna dagelijkse contact is er nog steeds!
482287_450341058369677_1278431684_n_large
Na Myspace volgde Hyves. Hier ben ik best wel een tijd actief op geweest. In het begin vond ik het best wel stoer om heel veel vrienden op Hyves te hebben, maar na een poosje vond ik toch wel dat daar veel nadelen aan zaten en dus verwijderde ik de 643 onbekende personen weer.

In mei 2009 begon ik met Twitter, en tegelijkertijd maakte ik ook een account aan op Blogger. Ik maakte een blog waar ik gewoon foto's op deelde die ik tijdens het uitgaan en dergelijke maakte met mijn mobiele telefoon en camera. Tegenwoordig betekend het bloggen veel meer voor mee, en deel ik niet alleen nog maar persoonlijke foto's. Ook ben ik nog steeds actief op Twitter.
148e82564aff582583887a31c115cb31_large
Op den duur begon Hyves uit te raken en waren bijna al mijn vrienden overgestapt op Facebook. Wat dan natuurlijk ook voor mij de reden was om zelf ook over te stappen. Ik vind Facebook eigenlijk veel handiger en overzichtiger. En het is natuurlijk ook een pluspunt dat je er internationale vrienden op kunt hebben, dat kan dan weer niet op Hyves. (Ook al dacht ik vroeger dat ik de enige echte Zac Efron op Hyves had.)

Sinds een korte periode van ongeveer anderhalf jaar (oke, nou niet bepaald kort) heb ik ook een account op Tumblr, Instagram, Bloglovin, YouTube en Pinterest. Je kunt me dus best wel een Social Media junk noemen, ja.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.