zondag 17 maart 2013

TAG - Als ik een ... was, dan was ik een ...

Als ik een dag was, dan was ik vrijdag.
Ik luid elke vrijdag om 12:45 uur juichend het weekend in en vrijdag is de dag dat ik weer fijn naast mijn vriend kan slapen.

Als ik een tijdstip was, dan was ik 01:00 's nachts.
Dat is toch wel een tijdstip waarop ik heerlijk in dromenland ben.

Als ik een planeet was, dan was ik de maan.
Ik vind de maan er altijd heel fascinerend uit zien aan de hemel 's nachts.
 
Als ik een dier was, dan was ik een koala.
Koala's zijn gewoon de meest schattigste en aaibare dieren, en komen uit Australie. Wat wil je nog meer?

Als ik een weersoort was, dan was ik de zon.
Ik word vrolijk van de zon. Als de zon schijnt dan kan mijn dag niet meer stuk. Helemaal niet nu de lente om de deur staat!
Tumblr_miy8fi4k1c1qb3aqao1_500_large
Als ik een muziekinstrument was, dan was ik een gitaar.
Ik heb twee linkerhanden wat betreft het spelen op een gitaar, maar ik ben het weer aan het leren.
 
Als ik een kleur was, dan was ik paars.
Een mix van roze en rood.

Als ik een element was, dan was ik water.
In water voel ik me vrij. Ik houd van de zee en zwemmen in een zwembad.

Als ik een soort eten was, dan was ik een kapsalon.
Niet bepaald dieet voedsel, maar zo nu en dan een kapsalon eten moet kunnen. Hallo caloriebom!

Als ik een plek was, dan was ik Sydney.
Sydney is mijn all time favorite plek in de wereld. Ik kan niet wachten om hier ooit een bezoekje te brengen in mijn leven.

Als ik een meubelstuk was, dan was ik een bed.
Mijn grootste hobby is slapen en ik wou dat ik slapend rijk kon worden. Dat zou pas een droombaan zijn.
Tumblr_miy8e0enlm1rri5yeo1_500_large
Als ik een emotie was, dan was ik vrolijk.
Ik heb een periode in mijn leven gehad waarin ik de emotie vrolijk gewoon niet kon uiten. Tegenwoordig gaat het gelukkig een stuk beter met me en kan ik weer lachen.

Als ik een paar schoenen was, dan was ik een paar zwarte All Stars.
Gewoon omdat ik tegenwoordig alleen maar All Stars (maar dan blauwe) draag, ze lopen perfect en ik kan hier het langst met mijn knie reuma op lopen zonder last te krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.