zondag 21 april 2013

Deze week...

... had ik op de maandag een herkansing voor rekenen, waar ik nu zeker weten een voldoende op heb gehaald.
... heb ik gedebatteerd op school over bewegingsgroepen als de groep van Hitler in de Tweede Wereld Oorlog.
... had ik op de dinsdag een herkansing voor Cultureel Organiseren, wat dezelfde toets was als de vorige en dus ik alle antwoorden nog wist.
... had ik een persoonlijk gesprek met mijn mentor, en die gaf me de complimenten namens alle leraren omdat het zo goed gaat met me op school, desondanks wat ik allemaal mee gemaakt heb in mijn leven.
... had ik op de dinsdag al weekend. Hoe fijn, hier was ik wel heel erg aan toe.
... fietste ik op de maandagavond onverwachts even naar mijn vriend toe. Het is zo fijn dat dit nu kan.
... sliep ik bij mijn vriend in de nacht van de dinsdag op de woensdag.
... ging ik met een klasgenoot/vriendin naar het concert van Never Shout Never en We Are The In Crowd in de Melkweg in Amsterdam.
... ontmoette ik Christofer Drew, alweer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.