maandag 13 mei 2013

April in foto's

 1 ik bracht weer eens een bezoekje aan mijn ouders en kon fijn knuffelen met Sneeuwitje. 2 dit is de reden waarom ik zo'n grote liefde heb voor Duitse treinen: stopcontacten in de tweede klas. 3 een van de ooms van Aemilius was jarig, dus we gingen op visite. 4 paas ontbijt. 5 nieuwe hakken voor maar 7,45 euro(!!!). 6 zonsondergang.
 1 bier kom maar hier. 2 ik plukte een narcis, met mooie zonsondergang op de achtergrond. 3 washi tape gekocht bij de Action. 4 Spetter ging bedelen bij de bbq. 5 jaaa, hoezee, eerste bbq van het jaar! 6 zonsondergang, again.
1 de rozen beginnen te bloeien! (random fact about me: mijn bijnaam is rozen). 2 genieten van het zonnetje in de achtertuin. 3 de aardbeien plantjes beginnen te groeien! 4 het concert van never shout never, hier zie je christofer drew. 5 alweer een zonsondergang. 6 spelen met markers. 7 ik heb gewinkeld in zaandam. 8 ootd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.