donderdag 30 mei 2013

Crystal Water + Rigby in concert foto's

Vorige week donderdag ging ik samen met Lisa naar het concert van Rigby in het Paard van Troje, Den Haag, met Crystal Water als voor programma. Ik had hier al super lang naar uit gekeken en wanneer het moment daar was, werd ik toch wel een beetje zenuwachtig. Om half negen begon Crystal Water met spelen en ze waren super goed, heel veel beter dan ik had verwacht en wat had de zanger een volwassen stem voor zijn leeftijd. Ook het optreden van Rigby was weer geweldig, een feestje om eerlijk te zijn. Het is fijn om in een zaal vol mensen te staan, die allemaal voor dezelfde band komen en om allemaal hard mee te zingen, te springen en te dansen met de muziek. Na afloop heb ik nog even gezellig gepraat met een aantal bandleden, nog even een foto gemaakt, en toen was het helaas alweer tijd om naar huis te gaan. (Lees: om de benen uit mijn lijf te rennen om de laatste trein naar huis te halen, aangezien de stationshal van Den Haag Centraal ineens gesloten was).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.