donderdag 30 mei 2013

Dit wist je nog niet over mij

  • Mijn hoofd bestaat momenteel uit een grote chaos, wat ik allemaal nog op een rijtje moet zetten, maar wat niet bepaald lukt. De chaos in mijn hoofd, vind je overigens ook in mijn kamer terug, het is nooit echt goed opgeruimd.
  • Ik ben alweer bijna drie jaar samen met de meest geweldige jongen op aarde. Ik zou serieus niet weten wat ik zonder hem zou moeten.
  • Ik heb over drie weken eindexamen voor het eerste jaar, waar ik nu al ontzettend zenuwachtig voor ben. Terwijl ik honderd procent weet dat ik slaag.
  • Ook heb ik over een paar weken mondeling examen Spaans, wat toch wel eng is. We moeten een verhaal over ons vertellen, in het Spaans, aan een native speaker, die spreekt dus alleen maar Spaans en zal mij beoordelen op mijn uitspraak.
  • Ik ben al sinds ik me kan herinneren verslaafd aan nagelbijten, en heb dus nooit mooie, verzorgde nagels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.