donderdag 16 mei 2013

Romana aan het joggen

Ja, je leest het goed, ik ben begonnen met joggen. Ik werd er een beetje gek van dat ik nauwelijks aan lichaamsbeweging deed (behalve dagelijks naar school lopen e.d.), dus ik besloot om sportschoenen te kopen en te beginnen met joggen. De eerste keer joggen was best zwaar, ik rende zo'n 2,7 kilometer, maar de dagen daarna had ik onwijs veel last van spierpijn. Maar hey, wat had ik anders verwacht?! Afgelopen vrijdag ging ik voor de tweede keer joggen, en ik had gelijk mijn record al verbroken: ik rende 4,2 kilometer in maar liefst 30 minuten! En daarna had ik totaal geen last van spierpijn.

Waarom ik dit doe? Ik ben nog steeds bezig met afvallen, en hoewel het de goede kant op gaat, vind ik dat dit een goede duw in mijn rug is. Ik vind het hartstikke leuk om te joggen, wat ik eerlijk gezegd nooit had verwacht en denk nu meer na over lichaamsbeweging en het eten van (minder) ongezonde dingen.
 Mijn outfit om in te joggen.
Ik ben ook meer gaan nadenken over gezond eten. Aangezien ik op dieet ben deed ik dit natuurlijk al, maar ik ben me er nu nog bewuster van geworden. Ik kocht bij de Plus 500 gram druiven voor maar 89 cent en op de onderste foto zie je mijn ontbijt: groene thee met aardbeiensmaak, pistoletjes met pesto, sla en tomaten en mango yoghurt met aardbeien en appel met kaneel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.