dinsdag 4 juni 2013

Maand in foto's || in mei...

... ging ik vissen met Aemilius, waar ik dus voornamelijk bloemen ging plukken en er een bloemenkrans van maakte.

... probeerde ik twee nieuwe drankjes uit: de nieuwste Jillz, waar nu frambozen aan zijn toegevoegd naast de appel cider, en de paarse WKD, dit is een mix van de rode en blauwe.

... maakte ik fijne avond wandelingen met Aemilius, waar we een prachtige zonsondergang vanaf het strand mochten aanschouwen.

... ben ik begonnen met hardlopen. En naast hardlopen horen natuurlijk ook gezonde maaltijden.

... dronk ik met Wieke een biertje aan de grachten van Amsterdam (terwijl we eigenlijk in de drama les moesten zitten), en bezochten we de Chinese tempel met Cultuur Orientatie.

... oefenden en oefenden we voor een muziek presentatie die we binnenkort voor alle studenten van onze opleiding moeten geven, Wieke en ik spelen 'Michael' van Anouk. Ook kregen we les over de geluidstechniek en belichtingstechniek in het Torpedotheater.

... maakte ik zelf een tie dye shirt met Beeldend en verfde ik mijn haar uit het niets blond.

... at ik pasta in de zon, op het balkonnetje in mijn eigen huisje in Hilversum en dronk ik een warme chocolademelk in het MC theater in Amsterdam.

... kregen Aemilius en ik een BBQ cadeau van zijn ouders, en daar maakten we gelijk lekker gebruik van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.