dinsdag 4 juni 2013

TAG: Let's get very personal

Waar heb je op dit moment trek in?
Ik heb op dit moment zoveel zin in kapsalon, het is echt mijn lievelingseten waar je me altijd wel wakker voor kunt maken. Maar helaas is kapsalon wel een enorme caloriebom, dus ik zal het niet al te vaak eten.

Wat hoor je op het moment dat je dit schrijft?
Kokende huisgenoten die gezellig aan het kletsen en aan het lachen zijn.

Wie was de eerste persoon die tegen je praatte vandaag?
Een hele goede vriendin van me, en tevens ook mijn klasgenoot, Wieke.
Large
Wat doe jij altijd als je ineens nerveus bent?
Mijn allerslechte gewoonste die er maar bestaat: nagelbijten. Ik heb best veel last van stress en ben snel nerveus, dus mijn nagels groeien helaas nooit zo mooi aan.

Weet je nog wie je vorig jaar op deze dag leuk vond?
Niet zomaar leuk, maar mega onwijs leuk ja. Dat is namelijk mijn vriend, waarmee ik ondertussen alweer bijna drie jaar mee samen ben!

Vertel jij je ouders alles?
Nee, ik heb niet zo'n fijne thuis situatie gehad en kon ze amper vertrouwen, dus ze weten in principe bijna niks over mij persoonlijk en over mijn leven. Ze weten alleen de basis details.
Large
Hoeveel uur slaap je gemiddeld per nacht?
Dat verschilt onwijs. Bij mijn vriend kan ik heel vast slapen en haal ik makkelijk zo'n 10 a 11 uur slaap, maar in mijn eigen huisje kan ik moeilijk slapen door mijn slaapstoornis. Als ik niet slaap zonder mijn slaap pillen, dan slaap ik zo'n 4 uur per nacht, en met slaap ik zo'n 9 uur.

Met wie heb jij als laatste in de auto gezeten?
Met mijn vader en zusje, toen ze me begin maart dit jaar hielpen met verhuizen naar Hilversum.

Wat heb jij voor het laatst gedronken?
Bosvruchten limonadesiroop met spa rood.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien? En met wie heb je die gezien?
Dat was in oktober 2012, daar heb ik de laatste film van de Twilight reeks gezien met mijn vriend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.