zaterdag 31 augustus 2013

In augustus...

... vierde ik de verjaardag van mijn schoonvader, zusje en vader
... ging ik voor het eerst sporten bij Basic Fit
... kocht ik voor het eerst Nike schoenen, in de sale, en ik ben verliefd
... nam ik ontslag bij de Albert Heijn, en was mijn laatste werkdag
... ging ik met een vriendin winkelen in Utrecht/Amsterdam
... is mijn geliefde kat Sneeuwitje helaas overleden van ouderdom............ zucht
... zat ik voor het eerst dit jaar op een terrasje op het Leidseplein in Amsterdam
... heb ik best wel wat gewinkeld
... vierde ik mijn verjaardag alvast met wat vriendinnen
... kocht ik een penny board
... begon school helaas weer, hallo tweede en één-na-laatste jaar!
... had ik een ukelele workshop
... liep ik een kunstroute door Amsterdam Zuid
... kocht ik een tweedehands videocamera om video's op te kunnen nemen voor YouTube en hier
... kreeg ik alvast een tweedehands laptop cadeau voor mijn verjaardag van mijn vriend
... tourde ik de eerstejaars rond door Amsterdam met de iAmsterdam tour
... liet ik eindelijk mijn tweede tatoeage zetten, ik ben er zó blij mee!!!!
indie | Tumblr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.