vrijdag 30 augustus 2013

It's tattoo time!

Jahoeeee, vandaag is het dan ein-de-lijk zo ver! Na zo'n 50 dagen vol spanning gewacht te hebben, en jullie helemaal gek gemaakt te hebben, ga ik vandaag mijn tweede tatoeage laten zetten. Ik stap straks om 09:28 uur in de trein richting Dordrecht en ik hoop dat de treinreis rustig zal verlopen. Ik ga waarschijnlijk nadat de tattoo gezet is, nog even bij de Primark in Rotterdam winkelen, om mijn verjaardagsoutfit bij elkaar te shoppen, maar dat ligt er nog even aan hoe ik me voel. Ik ga proberen om een vlog te maken, maar jullie kunnen me in ieder geval volgen op mijn Instagram account, username is rowmanah. Binnenkort verschijnt er dus een update vol foto's en waarschijnlijk ook een vlog. Dahhhh, I'm excited!
Tattooer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.