donderdag 29 augustus 2013

iAmsterdam tour in foto's

Vandaag had ik de uitvoering van mijn schoolproject iAmsterdam. Toen ik nog in het eerste leerjaar zat, heb ik hier zeven weken aan gewerkt en vandaag was het eindelijk zo ver. Met de tour, leiden we de nieuwe eerstejaars rond door Amsterdam. Ons thema was trouwen, en het was super tof dat ook de jongens het ontzettend leuk vonden. We hebben voornamelijk in het Vondelpark gezeten, waar de leerlingen ons vragen konden stellen over school en alle projecten en daar hebben we lekker gechilld en taart gemaakt. Ja echt, taart. Nu deel ik een aantal foto's met jullie die gemaakt zijn, en de vlog is op dit moment aan het uploaden op YouTube, dus dat komt straks ook online.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.