vrijdag 2 augustus 2013

TAG - this or that

Ik ben zoals jullie nu ondertussen wel doorhebben, gek op tags. Ik struin het internet bijna altijd af op zoek naar leuke originele tags, en nu heb ik er weer een gevonden die ik graag wil doen. Dus klik vooral op ''meer lezen'' om alles te kunnen lezen.
(2) Facebook




Fashion

Spijkerbroek of joggingspak?
Ik kies voor een spijkerbroek, aangezien ik dat veel mooier vind staan en zitten. Ja echt, ik vind joggingspakken maar niks. Ik draag ze alleen maar om in te sporten and that's it.

Lange mouwen of korte mouwen?
Ik vind het dragen van kledingstukken met korte mouwen het fijnste. Dit omdat het, zeker met dit weer, heel luchtig is en lekker zit. En bijna alle kledingstukken die zich in mijn kast bevinden, en waar ik dol op ben, hebben korte mouwen.

Streepjes of ruitjes?
Ruitjes, zeker weten! Ik heb zo'n zes geruitte blousjes in mijn kast liggen, en de collectie is zich alleen maar aan het uitbreiden. Ik vind geruitte blousjes heel mooi, en ze geven net wat extra's aan een volledig zwarte outfit. Lekker rock n roll.

Teenslippers of sandalen?
Het liefst zou ik altijd sandalen dragen, maar aangezien ik op dit moment geen sandalen heb, kies ik toch voor teenslippers. Ze zijn handig met aan en uit doen en staan eigenlijk wel leuk bij bijna alles. Ik vind ze alleen maar naar als ze blaren tussen mijn tenen veroorzaken.

Kettingen of armbanden?
Beide, ik draag dagelijks standaard een ketting die ik van mijn vriend gekregen heb en op dit moment draag ik even geen armbanden meer, omdat ik daar een beetje zat van werd. Maar ik heb voorheen altijd festival bandjes gedragen.

Hakken of platte schoenen?
Platte schoenen, hoe tof ik hakken ook vind, ik kan ze helaas vanwege mijn knieproblemen niet dragen.

Cowboylaarzen of paardrijlaarzen?
Deze keuze is zeker niet moeilijk, ik kies voor cowboylaarzen.

Jasje of vest?
Hoewel ik best wel wat leuke jasjes heb hangen aan mijn kapstok, kies ik op de warme zomeravonden toch sneller voor een vest. Dit omdat het veel makkelijker is om mee te nemen en het meestal ook wel wat lekkerder zit.

Sjaals of hoedjes?
Met dit weer draag ik geen van beide, een paar maanden geleden kocht ik een hoedje, maar die heb ik sindsdien maar een keer op gehad, dus ik ga voor sjaals.

Oorknopjes of oorhangers?
Ik heb zo'n 2,5 jaar geleden oorbellen laten schieten, en sindsdien draag ik alleen maar knopjes. Ik vind oorhangers totaal niet fijn zitten.

Make-up

Blush of bronzer?
Ik ben niet zo'n make-up typje wat zich zo ontzettend bezighoudt met van alles en nog wat, ik ben altijd snel klaar met mijn make-up en doe nooit zoveel moeite. Maar ik draag zo nu en dan een blush.

Lipgloss of lipstick?
Lipstick, en dan het liefst in een rode kleur. Op dit moment gebruik ik al maanden een rode lipstick van Kate Moss. Die is zo ontzettend fijn, en mooi!

Eyeliner of mascara?
Ik gebruik dagelijks beide, dus ik kan dan ook gewoon niet kiezen.

Foundation of concealer?
Ook dit gebruik ik beide dagelijks, dus hier kan ik ook gewoon niet uit kiezen. Maar ik zou uiteindelijk als ik echt echt echt moest kiezen, toch wel voor foundation gaan. Want die dekt ook wel wat oneffenheden waar ik concealer voor gebruik.

Neutraal of kleur?
Ik gebruik nooit zoveel kleur in mijn make-up, alles is neutraal, eyeliner en mascara zijn zwart en de rest is mijn huidskleur. Soms gebruik ik een bruin getinte oogschaduw, maar het enige echte kleur wat ik zo nu en dan gebruik, is rode lipstick.


Lichaam

Parfum of bodyspray?
Ik heb nog nooit in mijn leven een bodyspray gebruikt, dus ik weet ook niet of dat nou fijn is of niet, dus ik ga nu voor parfum. Op dit moment draag ik bijna dagelijks mijn Lady Gaga parfum.

Bodylotion of body butter?
Ik merk altijd dat mijn huid veel fijner aan voelt na het gebruik van een bodybutter.

Douchegel of zeep?
Douchegel, dit omdat ik een flesje gewoon veel makkelijker vind en hygienischer.

Lush of andere merken?
Vanwege mijn budget kan ik geen producten bij bijvoorbeeld Lush of The Body Shop kopen, dus mijn favo merk is gewoon het huismerk van de Kruidvat.

Haar

Krullend of stijl?
Een paar maanden geleden zou ik 'stijl' geantwoord hebben, maar sinds mijn haar blond is en het al genoeg beschadigd is nu, stijl ik het niet meer zoveel als voorheen. Dus beide.

Knot of paardenstaart?
Eigenlijk draag ik mijn haar het liefste gewoon altijd los. Maar met dit warme weer, en met het werken draag ik mijn haar in een paardenstaart, omdat dit toch wat handiger en minder warm is.

Schuifspeldjes of knipjes?
Knipjes, want schuifspeldjes laat ik toch overal en nergens rond slingeren.

Lang of kort?
Mijn haar was vroeger zo lang dat het tot over mijn kont viel, maar daar werd ik op den duur zat van, want het verzorgen was heel irritant en lastig. Maar mijn haar is nog steeds redelijk lang.

Licht of donker?
Beide. Als je me wel een beetje kent, dan weet je dat ik zo nu en dan van haarkleur verander. Ik ben nu blond, en dat is het lichtste wat ik ooit gehad heb.

Lok of pony?
Ik heb al jaren lang een pony geknipt, maar dit is er weer een beetje uitgegroeid. Dus dit moet ik binnenkort weer even in model knippen. Ja, ik knip mijn haar zelf, ik ben nog nooit bij de kapper geweest.

Overig

Regen of zonneschijn?
Ik heb een bloedhekel aan regen, en daardoor heb ik ook echt het gevoel dat ik in het verkeerde land woon.

Zomer of lente?
Lente, dit omdat het in de lente altijd rond de 20 a 25 graden is en dat vind ik precies goed. Ik kan niet tegen de tropische temperaturen in de zomer.

Herfst of winter?
De herfst, omdat het in de herfst niet koud en niet warm is, precies goed. Helaas regent het wel relatief veel in de herfst..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.