zondag 18 augustus 2013

Uitgelezen: The Hunger Games

Hoera, er is een nieuwe rubriek ontstaan op mijn blog! Ik ga jullie namelijk zo nu en dan laten weten wanneer ik een boek uitgelezen heb, en dan vooral waar het boek over ging en of ik het leuk vond. Vandaag start ik deze nieuwe rubriek met het populaire boek The Hunger Games. Ben je benieuwd wat ik er van vond? Klik dan vooral op ''meer lezen''.


Dit boek kwam ik per toeval tegen in een 50 cent rek op de boekenafdeling in de kringloop winkel. In het begin was ik nogal sceptisch over The Hunger Games, het was gewoon weer zo'n hype als de Twilight saga en Harry Potter, dus ik had de film in eerste instantie nooit gezien, laat staan het boek gelezen. Maar toch was iedereen hier zo positief over, dat het nieuwschierige verlangen binnen in mij aan mij begon te knagen, en dus nam ik het boek mee voor 50 cent.

Na de eerste paar hoofdstukken gelezen te hebben was ik gelijk in het verhaal verstrikt, wat geweldig. Ik had het boek dan ook in een paar dagen tijd uitgelezen, elke vrije minuut van de dag spendeerde ik met mijn neus in het boek. Ik leefde mee met de emoties van de strijders, hoe Katniss alles om haar heen miste, hoe zij zichzelf opofferde voor haar zusje, en hoe zij uiteindelijk samen met haar mede tribuut uit haar district won. Ik kan nu al niet meer wachten om de andere twee boeken in huis te halen, en die ook te lezen. Van mij krijgt het boek een dikke 9!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.