vrijdag 16 augustus 2013

New in: mini hair and skin care products

Laatst kreeg ik van mijn huisgenootje een aantal mini verzorgingsproducten die zij gekregen had, maar nooit had gebruikt. En dus besloot ze om die aan mij door te geven, en blij dat ik er mee ben! Klik op ''meer lezen'' om alle producten in detail te zien, + meer informatie. Ik zie nu dat de foto's van niet al te beste kwaliteit zijn, excuses hiervoor. Ik baal hier ontzettend van.



Allereerst begin ik met de meest linker op de foto hierboven, de Andrelon 'iedere dag 1 minuut masker'. ''Andrelon Care & Repair 1 minuut masker biedt een intensieve verzorging die helpt droog en beschadigd haar in 1 minuut te herstellen. Het resultaat is soepel vallend haar dat er gezond uitziet''. Breng het masker na het wassen aan op vochtig haar. Laat het slechts 1 minuut inwerken en spoel daarna grondig uit. Tip: breng op lang haar het masker aan vanaf 5 cm van de haarwortel tot in de punten, daar waar het haar het meest beschadigd is. Flesje van 50 ml.


Vervolgens kreeg ik twee producten van Kneipp, een bodylotion en een verzorgende douche gel, beide met Aloe Vera. De bodylotion hydrateert en kalmeert en is voor de gevoelige en normale huid. De douche gel hydrateert de gevoelige huid en is met sheabutter. Beide verpakkingen zijn 75 ml.

''Kneipp bodylotion hydro balans met aloe vera en tamanu helpt de natuurlijke vochtbalans van de huid in stand te houden en heeft een kalmerende werking. Vitamine E en provitamine B5 gaan huidirritaties tegen. De huid wordt langdurig gehydrateerd en voelt zacht en soepel aan. Zonder kleurstoffen en conserveringsmiddelen (waaronder parabenen). Zonder mineraleparrafine- en siliconen olien. Dermatologisch getest. pH-huidneutraal.''

''Kneipp verzorgende douche gel hydro balans is een natuurlijke formule op plantaardige basis met het waardevolle vochtinbrengende en voedende aloe vera extract en sheabutter. De speciale doucheformule houdt de huid zacht en soepel, ook bij dagelijks gebruik. Zonder kleurstoffen en conserveringsmiddelen. Zonder minerale olien, paraffine en soliconen olien.

Als laatste de drie shower gels, helaas kon de camera niet op de gele en oranje tube vaststellen, omdat de tekst op de verpakkingen daarvoor te licht was. De geuren zijn (v.l.n.r.): pineapple & passion fruit, peace & pear en watermelon & pink grapefruit.

Binnenkort komen van alle producten een uitgebreide review online, wat vond ik ervan en is het het waard om er een fullsize verpakking van te kopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.