vrijdag 27 september 2013

# essence dare to wear

Vandaag heb ik weer eens een review voor jullie, een beauty product zelfs. Ik kwam op de blog van Serena de nieuwe Essence long lasting lipsticks tegen, en daar knalde één kleur uit: de 03 Dare To Wear lipstick. Ik moest en zou 'm aanschaffen, gisteren kocht ik 'm bij de Kruidvat en vandaag review ik het voor jullie.


Ik vind de verpakking heel mooi en strak. De verpakking is mat zwart en heeft in het midden een glanzend rood streepje, in de kleur van de lipstick zelf. Op de bovenkant van de dop staat het logo van Essence, en onderop natuurlijk de kleurcode en naam.
De kleur is mooi rood en intens, in het echt is het rood iets donkerder dan op de foto's.
Hierboven zie je een swatch op mijn huid, en op papier en daarop kun je zien hoe de kleur daadwerkelijk is. Ook zie je een foto van mij waarop ik de lipstick draag.

Wat vind ik er nou van? Ik vind het echt een hele mooie kleur, en ik vind het me goed staan. Alleen vind ik wel dat de lipstick iets teveel glanst en daardoor iets minder mooi overkomt dan mijn andere lipsticks. Ik hoop dat ik hier nog een goede optie voor vind. Wellicht hebben jullie tips?

De Essence long lasting lipstick is sinds kort te koop bij de Kruidvat, voor maar €2,39.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.