dinsdag 10 september 2013

New gadget: Denver tablet

Soms heb ik zo'n bui dat ik dolgraag iets wil kopen, en dan het hele internet afspeur naar dat product, maar dan zo goedkoop mogelijk. Een paar dagen terug had ik weer zo'n bui. Ik wil namelijk al heel lang graag een tablet hebben. Het is gewoon een heel handig, klein ding wat overal mee naar toe kan. Op de site van Kijkshop kwam ik een actie tegen met de Denver tablet, die op dat moment nog maar 65 euro was. Ik had nog wat geld van mijn verjaardag over en besloot om het te kopen. Ik heb hier totaal geen spijt van en ben zo blij met de tablet. Voor zo'n prijs verwacht je iets wat hartstikke sloom is en totaal niet naar verwachting werkt, maar dit bewijst het tegendeel.
Het werkt prima, het internet is best smel (maar dat ligt voornamelijk aan je wifi verbinding), het beeldscherm heeft een hoge resolutie en er kan voor 4G aan apps op gedownload worden. En nog belangrijker, de besturing is met Android. Ikzelf heb een telefoon met Android, dus dan is zo'n besturingssysteem handiger voor me dan iets van Apple.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.