zondag 22 september 2013

TAG: Autumn

Het is weer eens tijd voor een tag die steeds populairder begint te worden in de bloggerswereld, en voor een tag die goed bij deze tijd past. Vandaag ga ik namelijk de famous autumn tag beantwoorden! Mocht je de tag over willen nemen, feel free to do it!
Charspage | via Tumblr

Wat vind je het leukste aan de herfst?

Toch wel dat de bladeren verkleuren in warme tinten en uiteindelijk van de bomen vallen, waardoor de wereld een mooie, fleurige vloerbedekking krijgt. De geur van regen en afgevallen bladeren. Ik vind dat de herfst een fijne sfeer met zich meebrengt en daar houd ik van. Het enige wat ik niet leuk vind, is de regen en de plotselinge overgang van zomer naar kou.

Wat drink je het allerliefst tijdens de herfst?
Ik denk dat jullie het hier wel mee eens zullen zijn, en dat de meeste van jullie hetzelfde zullen antwoorden; maar tijdens de typische herfstdagen drink ik het liefst thee of warme chocolademelk. Ik heb nu zelfs alweer een hele voorraad thee ingeslagen voor dit seizoen, zodat ik nooit tekort kom. Ik hoor jullie al denken, inderdaad. En die warme chocolademelk moet natuurlijk wél met slagroom en mini marshmallows zijn.

Wat is je favoriete herfstgeur of kaars?
Ik heb niet een specifieke geur wat ik alleen maar tijdens de herfst draag. Ik ben wel zo'n type die tijdens de herfst bijna altijd een aantal kaarsjes heeft branden, voor de sfeer en de warmte. Maar dat zijn bijna altijd geurloze kaarsen. Mocht ik toch voor geurkaarsen kiezen, dan kies ik het liefst voor een warme, zwoele en niet al te zoete geur.
Daydreaming♥ | via Tumblr
Wat is je favoriete lipstick?
Als ik er nu over na denk vind ik rode lipstick echt heel goed bij de herfst passen, vanwege de wat warmere kleur. Ook al draag ik bijna altijd mijn rode lipstick, en is het ook wel iets waar mensen mij aan herkennen. Mijn lievelingslipstick is nog steeds, en al jaren, die van Kate Moss van Rimmel London.

Welke verzorgingsproducten gebruik je tijdens de herfst?
Door de vele regenval tijdens het herfstseizoen, ben ik genoodzaakt om sowieso eens per week een haarmasker te gebruiken en gebruik ik weer dagelijks een dag- en nachtcrème. Verder gebruik ik niet echt specifieke producten alleen maar tijdens de herfst, eigenlijk.

Welke kleur oogschaduw past volgens jou typisch bij de herfst?
Dat zijn donkere, warme tinten zoals zwart, donkergrijs, bruin, donkerblauw, donkergroen, paars en bordeaux rood. Gelukkig heb ik al deze tinten op mijn oogschaduwpallets zitten en kan ik hier mooie looks mee maken.
Charspage | via Tumblr
Wat is je favoriete herfstoutfit?
Een lange donkergrijze skinny jeans met bruine cowboylaarzen, een oversized zwarte trui met een mintgroene cirkelsjaal en een zwart hoedje.

Waar ben je/wat doe je graag op/tijdens een typische herfstdag?
Tijdens een typische regenachtige herfstdag ben ik het liefst thuis op de bank, bij mijn vriend. Dan zitten we knus met wat kaarsjes aan en een dekentje om thee te drinken en te kijken naar alle arme voorbijgangers die door de regen moeten lopen of fietsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.