woensdag 9 oktober 2013

Action & Kruidvat shoplog

Aloha! Vandaag heb ik weer een shoplog voor jullie, van de Action en de Kruidvat. Ik heb weer wat leuke en noodzakelijke dingen gekocht, dus kijk vooral mee naar al het leuks. Ik ben de bonnetjes helaas wel kwijt geraakt, dus ik kan de prijzen niet bij alle producten noemen, sorry.


Ik kocht onder andere een aantal flessen Schwarzkopf Gliss hair repair shampoo en conditioner voor gekleurd haar. €1,79 per stuk.
Links zie je de eye roll-on stick. Dit moet je onder je opgezwollen, vermoeide oogleden 'smeren', waardoor je ogen een verfrissende look krijgen. Het werkt echt!
Rechts een hand en nagel crème uit de coconut care lijn. De crème ruikt echt super fijn naar kokos.
Links drie rolletjes washi tape voor maar €0,79 en rechts een eyeliner pen voor dezelfde prijs als de washi tapes.
Gewichten waar ik mijn blogilates workouts intensiever mee kan maken, voor €2,80.
Links een klein notitieboekje voor in mijn tas voor €0,80 en rechts een zwart leren agenda voor 2014 waar ik al mijn blogposts in ga bijhouden.
Ik kocht een rekenmachine voor rekenen voor €2,90. De kwaliteit is niet al te geweldig, maar goed. Ook kocht ik lange kniekousen voor €1,89.
Twee beanies (waarvan de rechter thermo is) voor maar €1,39.
Dan is het tijd voor het shoplog gedeelte van de Kruidvat!
Deze thee van Pickwick is nu overal in de reclame, en nam ik voor 99 cent mee.
Mijn nagels zijn eindelijk weer aan het groeien, dus kocht ik nagelverharder en een mooie kleur nagellak.
Mijn haarmasker van de Hema was bijna op, dus kocht ik een nieuw haarmasker bij de Kruidvat met granaatappel. €1,99.
Mijn oude portemonnee werd lelijk, vies en oud, dus kocht ik voor 4 euro een nieuwe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.