donderdag 10 oktober 2013

September in foto's

September was een drukke maand voor mij, ik werd 19, ik begon met school en stage, ik ging naar de TV opnames van de nieuwe show van Ruben Nicolai en nog veel meer. Vandaag is het weer tijd voor mijn 'Maand In Foto's' van de maand september, met een béétje vertraging. Enjoy!
Ik was jarig en dus kreeg ik een fles prosecco cadeau van mijn lieve huisgenootjes. Ik heb er echt al sindsdien zo'n zin in, maar ik ben weer zo'n dom blondje wat de dop niet open krijgt..
Mijn schoonouders en vriend namen mij voor mijn verjaardag mee uit eten bij de La Place in Laren, daar aten we een heerlijke pizza.
In de eerste week van stage waren we voornamelijk bezig met de laatste voorbereidingen van de open dag. Op de foto hierboven heb ik een grote poster opgehangen aan de weg.
Selfies maken op de wc's bij mijn stagebedrijf.
Ik ging naar de televisieopnames van de nieuwe quiz/talkshow van Ruben Nicolai bij BNN in Haarlem.
Ik kreeg van mijn vriend een tweedehands laptop cadeau voor mijn verjaardag. Hier zat echter nog Windows XP op, dus reisde ik onlangs even naar mijn vader waar Windows 7 op mijn laptop gezet werd. Hier op de foto zit ik in de trein terug richting Zwolle, in de Arriva treinen hebben ze in de tweede klas stopcontacten!
Een heerlijk bewogen foto gemaakt tijdens het hardlopen in de sportschool. Ik geniet er echt van om te sporten en het begint nu echt verslavend te werken. Ik kijk er altijd zo naar uit om te sporten, en soms overweeg ik zelfs om elke avond te gaan sporten.
 Een 'from where I stand' foto met een pas geopende pot chocoladepasta in de handen.
Dit is een van de studio's bij mijn stage, hier treedt het Metropoleorkest op, één van de beste orkesten van Europa/de wereld. Het soort muziek is totaal niet mijn ding, maar wel indrukwekkend om te zien.
We brachten weer eens een bezoekje aan de Gall & Gall, waar we een fles Trojka kochten. Zelfs de drank is roze!
Dit is waarschijnlijk één van de laatste bezoekjes aan het strandje in Huizen van dit jaar, aangezien het steeds kouder en natter begint te worden, is het niet een pretje om in een koude gure wind aan het strand te lopen. Maar het is hier zo mooi.
Mijn stagebedrijf weet hoe ze me blij moeten maken, want bij het thee en koffiehoekje zag ik deze zakjes groene thee met citrus smaak liggen. Het is zó lekker!
De zoektocht naar de ultieme winterjas was best lang, maar uiteindelijk vond ik er één voor 40 euro bij de New Yorker. Hier zie je een - niet zo duidelijke - aanfoto.
Ik denk dat iedereen die rode lippenstift draagt dit wel herkend, je laat overal een afdruk achter van je lippen.
Met het liefje, hihi. Hij weet nog steeds niet dat ik deze foto stiekem gemaakt heb. (En nu stiekem op mijn blog staat).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.