zaterdag 26 oktober 2013

Kruidvat & Etos shoplog

Afgelopen dinsdag had ik ineens heel veel zin om nieuwe make-up te kopen en nieuwe dingen uit te proberen. Dus ging ik naar de Kruidvat en Etos om daar even rond te snuffelen en wat nieuwe dingen in te slaan. Ook waren er een aantal mooie acties, dus daar heb ik ook even flink profijt van gemaakt. Kijken jullie mee naar al het moois wat ik heb gekocht?


Nu ik mijn nagels weer lak, is het natuurlijk ook wel handig om wattenschijfjes en nagellakremover in huis te hebben. Ik weet nog wel dat een vriendin vroeger de remover van Essence altijd fijn vond, dus besloot ik die ook te kopen met de geur aardbei - passievrucht. De wattenschijfjes kosten €0,89 voor 80 stuks en de remover kost €0,99.
Ik was al een tijdje op zoek naar een foundationkwast met fatsoenlijke kwaliteit. Nu weet ik dat die van de Hema relatief goed zijn, maar ik heb ook positieve verhalen gehoord over de foundationkwast van de Kruidvat. Normaal kost deze kwast €4,99, maar op dit moment is er een actie waarmee je 20% korting krijgt op de professionele kwasten van de Kruidvat, waardoor deze kwast nog maar €3,99 kostte.
Deze thee stond al een aardige tijd op het verlanglijstje van mijn vriend en mij, en nu nam ik het eindelijk eens mee. Het is witte thee met aardbeien en lychee smaak. De thee kostte maar €1,39.
Deze week is er een actie van Essence, twee foundation of poeder producten voor 5 euro! Ik heb al genoeg compact powders in huis en wou graag verschillende foundations proberen, dus nam ik deze twee mee.
Mijn eerste oogschaduw van NYC is een feit. Ik was nog op zoek naar een mooie bruine kleur die goed dekt, en dat doet deze! De oogschaduw is in de kleur 907 Bazaar en kost €1,99.
En ook mijn eerste nagellakje van NYC is een feit. Nu mijn nagels mooi groeien en ik tot nu toe nog steeds niet op mijn nagels gebeten heb, beloonde ik mijzelf met een nieuw lakje. Het lakje is in de kleur 340 All of the lights en kost normaal €2,49, maar deze week is er een actie dat alle NYC lakjes 2 euro kosten.

Dan is het tijd voor de dingen die ik bij de Etos heb gekocht. Laten we beginnen met dit pincet, hij is mat zwart en heeft metalen uiteinden. Ik wil me meer bezig houden met de verzorging van mijn wenkbrauwen, wat ik voorheen niet zo deed. Dit pincet kost €2,49.
Mijn concealer/coverstick van de Hema is bijna op, en dus is het tijd voor een nieuwe, en ook tijd om een nieuw merk uit te proberen. Dus kocht ik de coverstick van Miss Sporty voor €2,49.
Ik had weer een nieuwe compact powder nodig omdat mijn gezicht soms anders kan gaan glimmen, dus kocht ik die van Miss Sporty. Ik denk dat 'ie het assortiment uitgaat, want ik kreeg er 50% korting op. Normaal kost 'ie €3,49 en nu kostte het nog maar €1,74.
Omdat ik mijn wenkbrauwen nu veel beter verzorg, wil ik ze ook bijtekenen met een wenkbrauwpotlood. Ik kocht de Miss Sporty potloden in de kleuren 01 Black en 02 Brown, omdat ik niet echt wist welke kleur ik nou nodig had, maar ik vind ze beide leuk staan. Een wenkbrauwpotlood kost €1,99.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.