donderdag 24 oktober 2013

TAG: Been there, done that

Het is vandaag weer tijd voor een tag, jullie kunnen nu eigenlijk wel merken hoe gek ik ben op tags en hoe leuk ik het wel niet vind om ze te beantwoorden. Het is eigenlijk altijd weer een stapje om mij persoonlijk weer wat beter te leren kennen. Vandaag gaat de tag over reizen, iets wat ik gewoon heel veel ga doen zodra ik klaar ben met studeren.
Dreams 

Welke landen van de wereld heb je al bezocht?
Eigenlijk nog niet heel veel, ik ben voornamelijk in Nederland op vakantie geweest. Maar ook in België, Duitsland, Luxemburg en Frankrijk. 

Welke bestemming staat bovenaan jouw lijstje?
Dat is toch wel Sydney, Australië. Ik wil hier zo graag gaan backpacken en rondreizen, een roadtrip met een hippiebusje zou ook super tof zijn. De natuur in Australië is echt prachtig, en een bezoekje aan het bekende strand Bondi Beach in Sydney kan ik natuurlijk ook niet af slaan. Strandwachten, hallo.

Wat is jouw meest ideale vakantie?
Een zonvakantie, maar dan niet alleen aan het strand chillen hoor. Ik wil wel zoveel mogelijk cultuur kunnen mee maken en dingen uitproberen. Je zal mij veel sneller in een -redelijk- warm land vinden, dan op wintersportvakantie. Het liefst ga ik backpacken of een roadtrip doen met zo'n hippiebusje.
Traveling
Welke plek vond je zo bijzonder dat je er nog eens heen zou willen?
Parijs en Ameland, en dan ook beide met mijn vriend (of met vriendinnen). Ik ben op examenreis geweest naar Parijs met mijn toenmalige middelbare school, maar toen hebben we niet zo veel gezien van de stad, dus daarom wil ik graag nog eens naar Parijs. En Ameland is gewoon ook heel mooi. De stranden en duinen zijn werkelijk prachtig.

Met wie ga je meestal op reis?
Dat is eigenlijk heel verschillend. Ik ben op vakantie geweest met mijn ouders en zusje, opa en oma, vriendinnen en met mijn vriend. Maar vanaf nu ga ik gewoon op vakantie met mijn vriend en met mijn vriendinnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.