dinsdag 22 oktober 2013

Wist je dat? #2 persoonlijke feitjes over mij

Het is weer eens tijd voor een Wist Je Dat? artikel vol met nieuwe, persoonlijke feitjes over mij en mijn leven. Pak een kop thee en wat koekjes en ga er dan lekker voor zitten, want hier komen weer wat sappige feitjes voorbij.


  1. Ik heb een enorme verzameling thee.
  2. Ik heb meer dan 200 concerten bezocht.
  3. Mijn lievelingsbandjes zijn Aerosmith, Soul Sister Dance Revolution en Rigby.
  4. Ik ben van plan om een boxspring bed te kopen.
  5. De foto hierboven is gemaakt op het Waterlooplein.
  6. Ik ben gek op Amsterdam.
  7. Ik kan niet wachten om naar de Forever 21 in Amsterdam te gaan.
  8. Mijn haar is al sinds mei dit jaar blond.
  9. Ik sport drie keer in de week.
  10. Ik spaar washi tapes.

1 opmerking:

  1. Heel leuk om allemaal te weten!
    meis ik heb nooit meer je brief ontvangen of ben je dat vergeten te versturen haha
    omdat je met die verhuizing zat?

    liefs

    http://rachelkromdijk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.