woensdag 16 oktober 2013

Mijn favoriete haarverzorgingsproducten

Vandaag wederom een blogpost met mijn favoriete producten, ditmaal voornamelijk haarverzorging, producten die ik na het douchen graag in mijn haar smeer. Kijken jullie mee naar mijn favoriete verzorgingsproducten?


Als eerst behandel ik alsnog een conditioner, ook deze conditioner is speciaal voor geverfd haar en kreeg ik gratis bij de Kruidvat toen ik mijn haarverf kocht. Dit is echt een héle fijne conditioner.

Ik weet niet of de Kruidvat deze anti klit spray nog verkoopt, aangezien ik het in mei uit de uitverkoop bak gevist heb. Maar deze anti klit spray is ontzettend fijn. Ondertussen heb ik al verschillende sprays gebruikt, van verschillende merken, maar dit is toch echt de fijnste en de best werkende spray.
Dan de serum waar ik ook heel blij mee ben. Deze serum voorkomt dat mijn haar punten breken en dat mijn haar er niet al te slap en futloos bij gaat hangen. De serum was rond de vier euro en komt van de Hema.

Tot slot de 'ideale krul crème' van de Etos. Ik heb van nature geen krullen, hooguit een klein beetje slag. De reden waarom ik deze crème gebruik is vanwege het feit dat de crème pluishaar voorkomt en het werkt echt heel goed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.