zondag 20 oktober 2013

Mijn recente eBay bestellingen

Mijn idee was eerst om al mijn eBay aankopen te laten zien, maar schijnbaar heeft eBay ingesteld dat je je bestellingen tot maximaal 60 dagen kunt bekijken. Vandaar dat ik jullie vandaag mijn meest recente eBay bestellingen ga laten zien.


Je hebt waarschijnlijk wel al gelezen dat ik tijdens mijn verjaardagsweekend een tablet heb gekocht, in de uitverkoop bij de Kijkshop. Om deze tablet optimaal te kunnen beschermen, heb ik op eBay voor €2,77 een bruin leren hoes gekocht, zoals 'ie ook afgebeeld is op de afbeeldingen. De hoes heb ik ondertussen al binnen en volop in gebruik.

Voor mijn verjaardag heb ik van mijn vriend een tweedehands laptop gekregen. Ook deze wou ik graag goed beschermen, aangezien de laptop dagelijks mee naar school moet. Daarvoor kocht ik deze ultra schattige hoes, die helaas nog niet binnen is. De hoes was €9,55.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.