vrijdag 18 oktober 2013

TAG: Hoeveel heb jij?

Jullie hebben waarschijnlijk wel al aan me gemerkt dat ik gek ben op tags. Als ik een leuke tag tegen kom op een blog, dan neem ik die meestal gelijk over en plaats ik dan ook op mijn blog. Laatst kwam ik de Hoeveel Heb Jij tag tegen op de blog van Daniëlle, en vandaag neem ik die van haar over.




Johanna's Make-up BlogGEZICHT
BB Cream/foundation - 2 | Concealer - 6 | Poeder - 3 | Blush - 2 | Highlighter - 1
In The Name Of Luxury | via Tumblr 
OGEN
Oogpotlood - 7 | Eyeliner - 16 | Mascara - 23 | Losse oogschaduw - 36 | Oogschaduw pallets - 10 | Wenkbrauwpotlood - 1
. 
LIPPEN
Lippenstift - 31 | Lipgloss - 3 | Lip potlood  - 1 | Lip verzorging - 15
Essie✌️💅 
OVERIG
Kwasten - 35 | Nagellak - 5 | Maskers - 66 | Parfums - 14

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.