woensdag 6 november 2013

New in: bril van eyes + more

Ik heb een bril. In de herfstvakantie heb ik bij verschillende brillenwinkels mijn ogen laten testen en kwam er bij al die testen uit dat ik een bril nodig heb. Mijn ogen zijn nog niet zo slecht dat ik mijn bril altijd op hoef te hebben, alleen wanneer ik echt last krijg met het focussen op dingen en om in de verte te kunnen kijken. Ik heb namelijk moeite met het kijken in de verte, en dat komt door een oogafdoening die tijdens de test van mijn ogen naar voren kwam. Hiervoor wist ik niet dat ik een ''afdoening'' had aan mijn ogen. De cilinder in mijn ogen staan niet goed, waardoor er minder licht naar binnen komt dan bij een ander. Daardoor krijg ik sneller last van mijn ogen en kan ik minder goed zien. Ik kocht dus een bril bij Eyes + More in Hilversum voor €100,-, waarvan de glazen zijn ontspiegelt en krasvrij zijn gemaakt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.