woensdag 20 november 2013

Shoplog Primark Almere

Vandaag is zorgtoeslag dag, en dat betekend dat ik even lekker kon gaan winkelen bij de Primark in Almere. Ik ben er al een poosje niet meer geweest, dus het was weer fijn. Ik ging zo'n anderhalf uur voordat de winkel ging sluiten naar binnen, en toen was het heerlijk rustig. Kijken jullie mee naar mijn aankoopjes?


Ik was al heel lang op zoek naar een zwart leren tas, maar het kwam er maar niet van. Toen ik deze tas zang hangen bij de Primark voor maar €12, kon ik het niet laten hangen.
Het wordt weer koud, en dus kocht ik paar lage bruine nep uggs, zoals ik ieder jaar doe. Deze waren €6.
Mijn favoriete make-up reinigingsdoekjes, 2 pakjes met in totaal 50 doekjes voor maar €1,50.
Deze enorme borstel is al zo vaak voorbij gekomen op blogs en op YouTube dat  iedereen er inmiddels over kan dromen. Vandaag besloot ik deze borstel voor maar €2 toch eens uit te proberen en ik moet zeggen dat 'ie hartstikke fijn is voor lang en dik haar!
Twee pakjes ringen met in totaal acht ringen in verschillende formaten en in het zilver en goud. Normaal koop ik nooit sieraden bij de Primark, maar deze vond ik wel heel mooi. De ringen kosten €3 per pakje.
De Primark is dé plek om goedkoop sokken in te kopen, ik kocht vijf paar lange sokken voor €3.
Hier was ik al zo lang naar op zoek! Een shopper van Guns n' Roses! Ik ben groot fan van Guns 'n Roses dus ik kon deze tas niet laten hangen voor €4.
Een cropped spijkerjasje uit de uitverkoop voor maar vijf euro!
Een warme beige trui voor een tientje.
Een t-shirt met een mooie aparte print van een oud geloof voor acht euro.
Een cropped t-shirt met van die handjes voor acht euro.
Een cirkelsjaal voor maar €2,50!

1 opmerking:

  1. Leuke aankopen, zeker dat jeansjasje vind ik mooi. Jammer dat ze in België geen Primark dichtbij hebben!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.