woensdag 20 november 2013

The Guilty Pleasure Tag

Het is weer tijd om mijn tag verslaving te uiten, aangezien ik weer een leuke tag gevonden heb op de site van Vera. Deze tag gaat over mijn guilty pleasures, dus het is weer eens tijd voor een kopje thee met koekjes en om deze tag te lezen.
edit | own 

Film: The Bridget Jones Diary 
Dit is het ultieme voorbeeld van mijn guilty pleasure. Het is een film die ik al duizenden keren gezien heb, ik heb de boeken al zo vaak herlezen dat ze zijn versleten. Het is gewoon een film waarmee ik mijn verstand op nul kan zetten en weg kan zwijmelen bij Hugh Grant.

Serie: Geordie Shore
De enige reden waarom ik deze serie eigenlijk leuk vind is omdat ik totaal niet zo'n type ben. Het wordt bijna interessant hoe hun leven nou eigenlijk in elkaar zit. Ik vind het gewoon heerlijk om 's avonds na een lange werkdag op bed dit te kijken.

Muziek: De Staat
Tegenwoordig heb ik een nieuwe verslaving, het nieuwe album ICON van De Staat is echt geweldig. Gelukkig ga ik binnenkort naar De Staat en kan ik daar lekker dansen.
 coloursandall
Snack: Berenhap met satésaus
Hoewel ik aan het afvallen en aan het sporten ben, snack ik af en toe toch wel. Ik vind het heerlijk om een berenhap met satésaus bij de patat te eten. Omnomnom.

Activiteit: Sporten
Ja. Sporten is gewoon geweldig. In de lente en zomer ging ik ook weleens buiten hardlopen, maar nu ik een abonnement heb bij de sportschool, het kouder en regenachtiger wordt en steeds sneller donker, houd ik het nu maar gewoon even bij de sportschool.

Absurde verzameling: Washi Tapes
Eigenlijk begon deze verzameling al in de tijd dat ik nog veel brieven schreef met mensen over de hele wereld. Nu doe ik dat niet meer zoveel, maar als ik ergens toch nog zo'n leuke rol tape tegen kom, dan moet ik die gewoon mee nemen.
c: | via Tumblr (6) Tumblr
Crush: Johnny Knoxville
Oh hij is zeker mijn guilty pleasure! Ik ben sowieso fan van Jackass en ben onlangs ook naar zijn nieuwe film Bad Grandpa geweest. Maar Johnny Knoxville is, vind ik, gewoon een onwijs sexy man, waar ik graag een beschuitje mee zou willen eten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.