zondag 24 november 2013

Update No Buy Challenge - the end

Ongeveer een maand geleden liet ik jullie weten dat ik mee ging doen met de No Buy Challenge. Een challenge waarin je een maand lang niks extra's mag kopen, of eigenlijk geen onzin. Ik stelde mijzelf een aantal doelen voor, wat ik wel en niet mocht kopen. Tijdens deze challenge heb ik mezelf beter leren kennen, benieuwd hoe het is verlopen? Lees dan vooral verder.
Sin título | via Tumblr

Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen: Ik heb gefaald. Ik heb gewoon een gat in mijn hand waardoor ik al veel te makkelijk geld uitgeef, soms zelfs zonder erbij na te denken. Ik heb deze maand overigens wel over al mijn aankopen nagedacht. Zo kocht ik alleen iets wat ik echt nodig had, maar wat eigenlijk -om heel eerlijk te zijn- ook wel even kon wachten. Ik kocht een aantal nieuwe sportbh's en een sportbroek bij de Primark. Hmpf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.