maandag 13 januari 2014

De 25 vragen tag

Het is weer tijd voor één van mijn favoriete onderwerpen voor op mijn blog, namelijk een tag! Ik kwam deze tag tegen op een random blog, en dus neem ik deze vandaag over. Het is de vijfentwintig vragen tag, klik op meer lezen om de tag te bekijken en neem het gerust over op jouw blog.
(: | via Tumblr

1. Noem drie dingen die op dit moment het dichtst bij jou liggen.
Mijn telefoon, een doosje met groene thee en een to do list.

2. Hoe is het weer op dit moment?
Het is zonnig, de lucht is zacht blauw en er drijven zo nu en dan een paar wolken voorbij.

3. Rij je in een auto? Zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
Nee, ik heb helaas nog geen rijbewijs. Maar ik heb al wel eens een ongeluk gehad.

4. Hoe laat stond je vanochtend op?
Ik stond vanochtend om 06:30 uur op.

5. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Ik heb gisteravond voor het slapen gegaan voor het laatst gedoucht.
Tattoos
6. Wat is de laatste film die je gezien hebt?
Dat is Jackass 3.

7. Wat staat er in je laatste Whatsapp berichtje?
Een slaap lekker berichtje aan mijn vriendje.

8. Wat is je ringtone?
Dat zou ik om eerlijk te zijn echt niet weten, volgens mij is het gewoon een standaard ringtone.

9. Ben je al eens in een ander land geweest?
Ja, ik ben in Duitsland, België, Luxemburg en Frankrijk geweest.

10. Hou je van sushi?
Een halfjaar geleden had ik nog gezegd van niet, maar nu ben ik dol op sushi!

11. Waar doe je je boodschappen?
Waar de beste aanbiedingen zijn. Maar ik ga het meeste naar de Hoogvliet of de Appie.
 cocolo chronicle | via Tumblr
12. Heb je ooit medicijnen ingenomen om sneller in slaap te vallen?
Ja, ik heb weleens melatonine geprobeerd. Momenteel slik ik antidepressiva, waar ik ook beter door ga slapen.

13. Hoeveel broers/zussen heb je?
Ik heb één zusje, die drie jaar jonger is.

14. Heb je een gewone computer of laptop?
Ik heb twee laptops.

15. Hoe oud word je op je volgende verjaardag?
Twintig! Dan sluit ik mijn tienerjaren eindelijk af.

16. Draag je contactlenzen of een bril?
Ik draag een bril. Ik moet er niet aan denken om contactlenzen in mijn ogen te proppen.

17. Verf je je haar?
Ja.

18. Vertel iets over je planning voor vandaag.
Vandaag moet ik naar school tot 16:00 uur, daarna moet ik gelijk door naar het ziekenhuis in Hilversum om een kaart op te halen voor het bloedprikken voor de volgende dag.
 Beach holiday
19. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Dat was een aantal weken geleden.

20. Wat is de perfecte pizza?
Mijn zelfgemaakte pizza met paprika en ui.

21. Wat heb je het liefst: hamburgers of cheeseburgers?
Geen van beide.

22. Heb je weleens een nacht doorgehaald?
Nee, dat kan ik niet. Ik kan niet lang opblijven 's avonds.

23. Wat voor kleur ogen heb je?
Groen.

24. Proef je het verschil tussen Pepsi en Coca Cola?
Ja, ik vind beide cola soorten heel erg lekker.

25. Heb je huisdieren?
We mogen geen huisdieren hebben van de huisbaas, helaas. Maar ik zou dolgraag een kitten willen hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.