dinsdag 14 januari 2014

My bucket list for 2014

Eerder deze maand liet ik jullie mijn plannen voor dit jaar al weten. Een aantal dagen geleden had ik een nieuw voornemen bedacht, ik wil elke maand iets leuks doen. Zodat ik altijd iets heb om naar uit te kijken. Toen ik daar eenmaal over na aan het denken was, kwam ik gelijk al op leuke ideeën wat ik dit jaar allemaal wil doen. Vandaag deel ik met jullie mijn bucket list. Aan het einde van het jaar laat ik jullie weten wat ik allemaal wel, en niet gedaan heb.
What will you accomplish? (=
In 2014 wil ik naar vijf concerten (2/5), 5 keer naar de bioscoop, 2 keer op vakantie (1/2), 2 keer naar een museum, 7 festivals bezoeken, vier strandtenten bezoeken, vijf steden bezoeken, drie keer picknicken, naar Artis, naar de Vakantiebeurs of Huishoudbeurs, nog zo'n 15 kg afvallen, drie keer zwemmen, een dagje naar Ameland, schaatsen, skeelers kopen, naar Sealife in Scheveningen, naar een attractiepark, midgetgolfen, een tattoo laten zetten, bbq'en op de steiger aan het Gooimeer, drie keer een terrasje pakken, een kersttrui dragen met kerst, Nike running shoes kopen, naar een kerstmarkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.