donderdag 20 februari 2014

Media Markt wishlist

Als ik heel veel geld zou hebben, dan zou ik onderstaande items sowieso kopen bij de Media Markt. Ik heb dringend nieuwe spullen nodig, en sommige dingen staan ook gewoon hoog op mijn lijstje. Maar, als ik zo'n tweeduizend euro zou hebben, dan had ik deze items nu in huis.

Ik zou graag een chromebook willen, want ten eerste: hij is mintgroen, en ten tweede: ik heb een nieuwe laptop nodig. Ook zou ik graag een iPad willen, omdat dit heel handig is voor onderweg en op school, en ik ben sowieso fan van Apple. Een Nikon of Cannon spiegelreflex staat ook hoog op mijn lijstje. Onlangs kocht ik een Playstation 3, maar ik zou ook nog graag een Wii Mini willen kopen, puur om Wii Sports te kunnen spelen. Ook wil ik mijn haar graag kunnen krullen, dus zou ik graag krulspelden en een krultang willen. Een föhn is natuurlijk ook handig om te hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.