zaterdag 22 februari 2014

New in: planten van de Ikea

Afgelopen dinsdag besloot ik om een snipperdag van school te nemen, omdat het niet bepaald goed ging met me. Maar ik had totaal geen zin om vervolgens een hele dag thuis te zitten, dus ging ik naar de Ikea in Haarlem. Iets wat ik al heel lang van plan was, maar het kwam er nooit van. Vandaag laat ik jullie een preview zien van de shoplog, en laat ik alleen de planten zien die ik daar heb gekocht. De volledige shoplog is binnenkort te zien op de blog, so stay tuned!
Displaying foto 2.JPG


Allereerst begin ik met deze twee "water"planten. Ik spotte ze in een showroom in de Ikea en ik was gelijk razend enthousiast.  Hoe tof ziet dit er wel niet uit? Het zijn eigenlijk normale plantjes, maar deze hebben onwijs veel water nodig. Ikea kwam vervolgens op het idee om ze in een vaas vol water te zetten. De vaas kostte €1,29 per stuk en de waterplanten €1,75 per stuk.
Displaying foto 1.JPG
Vervolgens wou ik ook al heel lang een cactus hebben. Ik vind cactussen mooie planten en ik vind ze wel een grappig sfeertje geven. Bij de Ikea hadden ze heel veel keuze, en het was dan ook moeilijk om er maar één mee te nemen. Maar uiteindelijk ben ik voor deze gegaan. De cactus(sen) kostte €3,59.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.