woensdag 19 maart 2014

Hotspot: Bij Ons Vintage in Amsterdam

Ik heb weer eens een leuke hotspot voor jullie gevonden in Amsterdam! Vorige week maandag liep ik na school per toeval langs deze vintage winkel, en ik moest dan ook even binnen rondsnuffelen. Bij Ons Vintage is een tweedehands winkel waar ze (zoals hun naam al zegt) alleen maar vintage items verkopen. Het leuke aan deze winkel is dat ze ook meubilair en accessoires voor in je huis verkopen! Benieuwd naar deze winkel, en wil je graag een kijkje nemen in de winkel? Lees dan verder.


Bij Ons Vintage heeft sinds december twee locaties in Amsterdam; aan de Reestraat 13 en aan de Nieuwezijds Voorburgwal 150, allebei in de buurt van de Dam. De winkel is een volledige vintage sfeer, en dat vond ik zo fijn toen ik de winkel voor het eerst bezocht. Ik hou echt van dit soort winkels en ik kan hier uren rond snuffelen. Maar wat ik nog leuker vind is nieuwe vintage winkels ontdekken. Maar goed, nu heb ik wel weer genoeg gebrabbeld. Het is tijd om jullie een kijkje in de winkel te geven!
          
          

          

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.