maandag 17 maart 2014

Instaweek #3

Het is weer tijd om mijn geüploade foto's op Instagram van afgelopen week te delen met jullie. Ik heb weer redelijk veel geplaatst, met vooral foto's van het heerlijke weer van de afgelopen periode. Beetje jammer dat het nu weer wat koeler is, van mij mocht het wel blijven. Maar goed, kijken jullie mee naar mijn nieuwe week op Instagram?
01 // Vitamine water! Onwijs lekker en gezond. Hier probeerde ik de smaak limoen & lychee uit 02 // een selfie omdat het kan 03 // ik kocht twee goudvissen! Ze heten Luna en Tic. (ondertussen is er al één dood omdat 'ie dus schijnbaar ziek was...) 04 // matchende sigaret en aansteker. Ultra hipster. 05 // het was onwijs lekker weer, dus droeg ik mijn hartjes panty van de H&M 06 // even aftellen tot het concert van Aerosmith, ondertussen duurt het nog maar 91 dagen woeee! 07 // outfit of the day 08 // nog een selfie 09 // een nieuw jurkje wat ik kocht bij de H&M 10 // ik vond een vintage winkeltje in Amsterdam wat ik nog niet kende, dit is wat ik kocht 11 // from where i stand, in de zon 12 // Amsterdam in het zonnetje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.