maandag 21 april 2014

17 redenen waarom ik een dagje een man zou willen zijn

Ja, ik weet het, de titel is een beetje gek. Waarom zou ik in hemelsnaam een dagje een man willen zijn? Moet ik niet blij zijn met mijn rondingen en mijn vrouwelijkheid? Ja, ik ben blij dat ik een vrouw ben, maar toch vraag ik me af hoe het is om een man te zijn. Daarom vertel ik jullie vandaag 17 redenen waarom ik een dagje het mannelijk geslacht zou willen zijn.
Capturing Hollywood


... halfnaakt in de tuin te kunnen rondlopen zonder me zorgen te maken over de buren.
... omdat je niet hoeft te twijfelen over hoe je eruit ziet in dat jurkje, want je draagt alleen broeken.
... omdat je nooit meer een verjaardag vergeet, je vriendin herinnert je er toch wel aan.
... omdat je vriendin de cadeaus koopt voor de verjaardagen.
... omdat je geen grote onhandige tassen mee hoeft te sjouwen, je hebt alleen je portemonnee, sleutels en je telefoon nodig.
... meerdere dingen tegelijk doen is beperkt tot bankhangen, tv kijken en popcorn eten.
... niet meer de onweerstaanbare drang om een heel pak koekjes leeg te eten.
... uren kunnen gamen op de PlayStation zonder je druk te hoeven maken over afgestorven hersencellen.
... je hoeft geen pijnlijke harssessies meer te ondergaan, behaard zijn is goed en normaal voor een man.
... geen lange rijen voor de wc, en je kunt makkelijk tegen een boom plassen.
... junkfood eten zonder je zorgen te maken dat je gaat aankomen.
... je hoeft geen pijnlijke hakken te dragen.
... zonder te snotteren sentimentele films en series en geen ongesteldheid meer.
... voetbalwedstrijden zijn het enige belangrijke in je leven.
... je weet precies wat je nodig hebt om iets te kunnen repareren, geen dure monteurs nodig!
... ruzies zijn voortaan met een handdruk weer bijgelegd.
... je kunt niet zwanger raken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.