maandag 21 april 2014

Hoogtepunten van de week

Ik heb afgelopen week echt zo'n week gehad waar ik nu alleen maar met een glimlach naar terug kan kijken. Ik had ineens zo'n moment waarop ik gewoon wou doen waar ik zin in had, en waarom ook niet? Dat soort dingen moeten gewoon kunnen, toch? Vandaag deel ik die hoogtepunten met jullie, gewoon omdat het kan.


Maandag: ging ik met een vriendin mee naar haar huis na school, waar we koffie met slagroom hebben gedronken, hebben gedanst, samen gekookt, biertjes gedronken en heel veel gelachen.
Dinsdag: sprak ik met iemand af in Utrecht waar ik veel mee heb gelachen en geknuffeld, een mooie wandeling heb gemaakt langs de grachten en een biertje mee dronk.
Woensdag: ging ik naar het concert van Rigby en Ed Struijlaart in Paradiso, waar ik lekker veel heb gedanst en gelachen, en je raadt het waarschijnlijk al, biertjes heb gedronken.
Donderdag en vrijdag: ging ik logeren bij iemand in Tilburg, waar ik een wijntje mee dronk, ik werd uit eten genomen naar de McDonald's, keek een aantal films en er werd een ontbijtje op bed gemaakt voor me.
Zaterdag: ging ik met mijn zusje naar de Record Store Day in Amsterdam, om naar het bandje Soul Sister Dance Revolution te gaan.
Zondag en maandag: spendeerde ik veel tijd in de zon en op de heide, en keek ik de films Letters To Juliet en Dirty Dancing 2 met mijn huisgenoot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.